top of page
Siste innlegg

Nytt maleri!

Endelig ferdig med et nytt maleri. Denne gangen er det ikke et bestillingsverk, men noe jeg har produsert etter mitt ønske.

Maleriet er til salgs. Send meg en melding så tar jeg raskt kontakt. Dette kunstverket som jeg har malt er noe unikt. Jeg har valgt å male det i blå farger som jeg liker veldig godt. Motivet er fra noe jeg selv kjenner meg igjen i.

"Ting tar tid". Jeg har jobbet mye som assistent på skolen i det siste. Det har gjort at kunstneriske prosjekter har blitt utsatt. Likevel får jeg noen øyeblikk der jeg får tid til å male. Det har ført til at jeg endelig kan si meg ferdig med dette maleriet som jeg begynte med i desember 2016.

Ja, jeg er fornøyd med resultatet. Det henger nå over spisebordet vårt på kjøkkenet. Jeg håper at noen vil kjøpe det så fort som mulig slik at det blir ledig plass til enda et maleri som jeg etter hvert kommer i gang med.

Dette maleriet koster mer enn de andre bildene jeg har malt frem til nå. Grunnen til det er at bildene mine skal få større verdi. I det tempoet som jeg maler nå så blir det ikke produsert så mange malerier i året. De fleste maleriene er bestillingsverk som er motiver kunder selv har valgt. Derfor er dette et litt mer sjeldent maleri.

Jeg har malt et liknende bilde før. Det var med akrylmaling på et lerret med størrelsen 30x40 cm. Det nye maleriet er 50x70 cm. Det forrige maleriet fikk mye oppmerksomhet og ble solgt. Derfor har jeg tatt det gamle bildet som utgangspunkt og laget et nytt og større maleri, malt med oljemaling.

Det er også mulig å få kjøpt plakat, kort, kaffekrus etc. med dette motivet.

Dette er maleriet som jeg har tatt utgangspunkt i. Akryl på lerret, 30x40 cm, med ramme. SOLGT.


Følg oss
Ingen tagger enda.
Søk etter tags
Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page