top of page
Siste innlegg

Forberedelser


Første skisse til julebildene mine

Hvorfor kan jeg ikke skrive om noe annet enn julen? Et dilemma jeg har når jeg selger malerier er når det skal være en gave til noen. Det betyr at jeg ofte må vente med å vise bildet frem til at gaven er gitt og åpnet. I atelieret mitt på sløydsalen står det akkurat nå et bilde som skal gis bort i gave. Derfor passer det fint for meg å begynne så smått og forberede meg til jul mens at det bilde som er malt med oljemaling står og tørker.

Kanskje er det litt tidlig å se nisser og snømenn enda nå som vi har hatt noen herlige og varme høstdager. Jeg har heldigvis flere ting som skal males før jeg tar helt av med julen. Det er bare godt å komme i gang med dette. Nå som jeg har tegnet noen nisser og snømenn så kan jeg la de skissene ligge en liten stund til før jeg for alvor må gå i gang med det. Tanken er at jeg skal lage julekort og selge diverse ting med bilder på som kan gis i gave.


Følg oss
Ingen tagger enda.
Søk etter tags
Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page