top of page
Siste innlegg

Alt for travle dager

Jeg har hatt det så travelt at å skrive blogg har jeg ikke fått tid til. Grunnen til det er at jeg har hatt ekstra mange vikartimer på skolen der jeg jobber. Jeg har også laget de julekortene jeg snakket om og jeg har stått på marknad.

Det jeg fikk tid til ved sidene av jobben min på skolen var å male 4 ulike julekort. Disse har jeg laget trykk av. Fra 4. til 5. november var jeg på Solamessen og solgte disse julekortene. Jeg ble godt fornøyd med det salget. Kortene fikk mye oppmerksomhet og jeg fikk vist meg frem.

Jeg får tid til å male noen få timer hver uke. Nå jobber jeg med et bestillingsverk. Det blir et flott maleri av landskap. De fleste maleriene jeg har laget denne høsten har jeg malt med olje på lerret. Selv om det strider imot min kones ønske så maler jeg på kjøkkenet. Det blir litt lukt av oljemaling og terpentin, men jeg lufter godt etter at jeg er ferdig. Jeg tenker å fase ut akrylmaling etter hvert. Det er fordi jeg liker å male med oljemaling bedre og fordi jeg synes at det gir mye bedre resultat.

Min stand på Solamessen 2016:

Her er de originale maleriene som jeg laget julekort av. Jeg også laget noen kaffekrus med samme motivene.

Her er julekortene som jeg har malt for i år: Dette øverste kortet ble jeg helt utsolgt for på Solamessen.


Følg oss
Ingen tagger enda.
Søk etter tags
Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page