top of page
Siste innlegg

Jeg har blitt klesdesigner

Jeg sjekket tilfeldigvis boksen med uønsket e-post i går. Der fant jeg en e-post fra et designstudio som heter Vida. Det er et amerikansk nettsted som selger klær. Deres satsing er på uoppdagede kunstnere og kunstnere som er i en startfase av karrieren sin. Jeg tenker at de kan ha funnet meg på Instagram eller på ett nettsted som heter Artpal der jeg selger noen av mine maleri.

Etter å ha sjekket ut Vida bestemte jeg meg for å prøve å lage noen klær. Det er svært enkelt. Jeg trenger bare å laste opp bilder og selv velge hva jeg vil lage blant diverse produkter som de har. De trykker bildene mine på klær og sender det til kjøper.

For å gjøre litt mer ut av det så har jeg også redigert maleriene mine ganske mye. Jeg har på enkelte bilder nesten gått helt vekk fra det originale maleriet og lekt litt med det man kan gjøre i Photoshop. Jeg tror at det kan funke å overdrive litt med effekter og farger. Det finner jeg nok ut når jeg mottar mine prosenter av salget.

Romersk centurion redigert med Photoshop
Modell redigert med Photoshop

Hitrahjorten redigert med Photoshop


Følg oss
Ingen tagger enda.
Søk etter tags
Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page