top of page
Siste innlegg

Mitt atelier


Jeg er så heldig at jeg får lov til å bruke sløydsalen på den skolen der jeg jobber til atelier. Da jeg takket ja til en stilling i SFO så var det med et ønske om å få låne et rom på skolen til å sitte og male med oljemaling. Siden oljemaling må løses opp med terpentin som lukter sterkt så kan jeg ikke holde på med det hjemme. Derfor er jeg utrolig glad for å få låne sløydsalen noen timer hver uke.

Det passer meg veldig bra å ha en stilling ved siden av min kunstneriske virksomhet. Jeg jobber på SFO etter skoletid og det gir meg tid til å male på formiddagene. Det er mange nysgjerrige fjes som stikker innom når jeg jobber. Det er svært hyggelig.

Jeg lar bildene mine stå på skolen helt til de er ferdige og tørket. Det gir alle som vil mulighet til å se på dem og følge med på prosessen når jeg maler. Jeg tenker at det er spennende for både mine kollegaer og ungene som går på skolen.

Det maleriet på bildet over er et som jeg har nettopp gjort ferdig. Det står nå på sløydsalen og tørker. Jeg har plassert det slik at det ikke kommer støv og sagmugg på det og at man kan lett se det uten å komme borti.


Følg oss
Ingen tagger enda.
Søk etter tags
Arkiv
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page